مکمل همراه ویترین

مکمل نمایش روی موبایل یا همراه ویترین فضایی برای نمایش محصولات شما به مشتریان از طریق موبایل و تبلت می باشد. که شما به راحتی میتوانید محصولات خود را از نرم افزار زرین بر روی همراه ویترین ارسال نمایید. نکته ی مهم و جذاباین قسمت این است که این فرآیند در کمتر از یک دقیقه به طول می انجامد و شما میتوانید هزاران محصول را در برنامه زرین عکس دار کرده و در عرض چند ثانیه بر روی ویترین خود ارسال نمایید. از دیگر ویژگی های این مکمل می توان به خصوصی کردن کار ها اشاره کرد،یعنی مدیر ویترین ،میتواند برای تمامیه مشتریان خود دسترسی تعیین نماید . همراه ویترین در دو مولفه ی بنکداری و خرده فروشی تعریف شده است. و بخش قابل توجه،نمایش دقیق و لحظه ای قیمت محصولات می باشد و در نهایت میتونیم به سفارش و خرید اینترنتی محصول ،امکان ثبت نام و داشتن صفحه کاربری و اشاره کنیم.

طریقه ی استفاده از همراه ویترین

دو کاربری میتوانند از این مکمل استفاده کنند : 1-مدیران 2- مشتریان م1-مدیران :صاحبان خرده فروشی و یا بنکداری،میتوانند به عنوان مدیر وارد این صفحه شوند و برای افرادی که در همراه ویترین ثبت نام کرده اند،میزان دسترسی را تعیین نمایند و سفارشات خود را پیگیری کنند.2-مشتریان: مشتریان عزیز در ابتدا میتوانند به راحتی محصولات و اوزان رو مشاهده کنند ولی برای دریافت قیمت محصولات و سفارش گذاری باید در بر روی ثبت نام کلیک کرده و با تکمیل فیلد های نام و شماره همراه و رمزعبور،صفحه ی کاربری خود را ایجاد نمایید.و برای دفعات بعدی،شما میتوانید از قسمت ورود،وارد صفحه ی شخصی شوید و سفارش گذاری کنید.

نمایش و اطلاع رسانی

از راه های مختلفی میتوانید لینک همراه ویترین خود را به منتشر کنید. مثلا ارسال آدرس لینک از طریق شبکه های اجتماعی. (Qr code) ولی محبوب ترین و پرکاربرد ترین نوع این ارسال ، کیو آر کد می باشد مشتریان شما می توانند با استفاده از دوربین تلفن همراه خود ،بارکد را اسکن کرده و لینک به نمایش گذاشته را باز کنند. .برای دریافت این بارکد،با مسئول مربوطه در شرکت زیبا طلای زرین،هماهنگی کنید و در کمتر از 7 دقیقه ، کیو آر کد خود را دریافت نمایید. شما میتوانید این بارکد را به صورت فایل بر روی کارت ویزیت ،کاتالوگ ، پست در شبکه های اجتماعی و در نهایت به صورت قاب نصبی در صنف خود داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت این محصول فوق العاده با شماره ی زیر تماس حاصل کنید. 51042320-51042333 امیرحسین وَردی