مقدمه

داشتن خدمات نرم افزاری مناسب یکی از اصلی ترین ارکان نرم افزار حسابداری می باشد. شرکت زرین این امر مهم را ، درک کرده و از ابتدای کار به کاربر خود این ویژگی را اعلام می نماید و تعهدات مالی انرا نیز به وضوح اعلام می نماید که خدمات و ارتقای ویرایش ها برای سال رایگان و برای سال های بعد هر سال 10 در صد هزینه نرم افزار خواهد بود. البته اغلب کاربران زرین این امر را با درک صحیح از اهمیت خدمات و اهمیت داشتن ویرایش های جدید و به روز ، با میل و رغبت پذیرا هستند ولی برای برخی از کاربران که معتقد هستند که در طول سال خدمات خاصی را از شرکت دریافت نکرده اند ، مبلغ اشتراک (ده درصد سالانه ) برای آنها زیاد است ! شرکت زرین در راستای ایجاد رغبت برای این دسته از کاربران و قدر دانی بیشتر از کاربرانی که با تمام میل این موضوع را پذیرفته اند یک مکمل ارزشمند و مهم برای مشترکان زرین تدارک دیده و انرا در اختیار مشترکان قرار داده تا علاوه بر بهرمندی از خدمات رایگان سالانه و بهرمندی از ویرایش های جدید ، یک سری امکانات مدیریتی هم ، اضافه نمود و نام آنرا مکمل مشترکی قرار داد و در سال 96 این مکمل ، به بهره برداری رسید و در اختیار کاربران قرار گرفت .

مکمل مشترکین چیست؟

به برخی از امکانات آن اشاره می کنیم. نمایش قیمت های لحظه ای طلا و انس و سکه ها و دلار رتبه بندی مشتری ها از جهت نافع بودن مقایسه فعالیت و فروش فروشندگان مغازه میزان فروش کارهای ساخته و مقایسه انها ارائه کارنامه و تمامی خرید های مشتریها و چگونگی تسویه بهرمندی از سیستم قدرتمند خطا یاب و اعلان علت خطای حادث شده در اختیار قراردان ربات زرین جهت ارائه خدمات و بهرمندی از امکان مهم ارسال تصاویر از طریق ربات تلگرام و پیوست انها به برنامه زرین بهرمندی از اطلاع رسانی های مهم در مورد قوانین و اتحادیه و خبرهای مربوط به صنف در صفحه مخصوص خبرهای روز

قسمت گزارش

مدیر برنامه میتواند در این قسمت از گزارش هایی مانند فروش و ثبت ،کارنامه مشتری، بالانس ،طلب و بدهی ،آمار حذف و ثبت اسنادو مهمترین و کاربردی ترین قسمت ،قسمت کنترلی -مدیریتی-تحلیلی می باشد.

قسمت مدیریتی

در قسمت مدیریتی،قسمت هایی وجود دارد اعم از گزارش تحلیلی طلا مخصوص بنکداران و خرده فروشان ،آبشده و سکه و کار های تعدادی. و د رنهایت مهمترین و کاربردی ترین قسمت ،قسمت آخر به نام ارسال گزارش روی موبایل می باشد.